sobota 19. června 2021

Primark Wishlist #7

Primark Wishlist už po šesté, ale poslední jsme tu měli v listopadu 2019.
Dává to logiku, protože tyto wishlisty jsem tvořila vždy předtím, než jsem jela tradičně na vánoční trhy do Drážďan. Minulý rok jsem tuto tradici musela porušit, všichni víme, proč.🙈

Nicméně moje Primarkové wishlisty už mi chyběly a tak jsem si řekla, co se nekouknout na web českého Primarku (otevření kamenného obchodu v Praze 17/6). Kouknu, co náš český Primark nabízí a také za kolik, zda ceny budou stejně příznivé jako jinde v Evropě. Neznamená to, že se do českého Primarku v nejbližší době chystám. Chtěla jsem jen prozkoumat, co nám to ten náš vlastně nabízí.

Primark

Midi sukně: jedna z mála věcí, co mi v mém šatníků opravdu nosí jsou sukně. Důvod je jednoduchý – nenosím je. Mám pár černých pouzdrovek a to je všechno, tak jsem si říkala, proč sukním nedat druhou šanci. Tato klasická do gumy, pod kolena se by se hodila k mnoho mým věcem a mohla by mi udělat službu.

Mateřské podprsenky: těžko říct, jaký to bude materiál, ale střih vypadá super pohodlně a jsou za pár kaček, takže někam na procházku s kočárem výborné.

Chlupaté pantofle: plyšové černé pantofle s otevřenou špičkou jsou pro mě ideální na doma a i cena je velmi přívětivá.

Sada naušnic: v podstatě jiné než peckovité náušnice už nenosím a jelikož objednávky šperků z Aliexpress už skončily (clo,DPH), tak budu muset sáhnout po "dražší" bižu z Primarku. 😂

Vůně: malinké vůně jsem si zde kupovala vždycky, jsou výborné do kabelky nebo i na cesty. Některé voní opravdu hezky, ale čekejte spíše lehčí, dívčí vůně. Nemůžeme také čekat, že se s ní navoníme ráno a večer z náš bude ještě cítit.

Svíčky: klasika ty si odnesu prostě vždycky + vůně do bytu.

Láhev na pití: delší dobu pokukuji po nějaké lahvičce na pití, kterou bych mohla nosit na procházky apod. a nemusela pořád kupovat vodu v plastu. Zrovna tato by mi bohatě stačila a je za skvělou cenu. Otázkou je, aby neprotékala.


4 komentáře: