pátek 30. července 2021

10 Zaful One Piece Swimsuits #3

A máme potřetí můj výběr plavek z eshopu Zaful. Začínám stejně jako předchozí roky s plavkami jednodílnými, následovat budou bikiny.
Mé výběry z minulých let si můžete prohlédnout zde a zde. Schválně, zda se můj vkus mění či zůstává stejný?!😀

Co vy? Máte zkušenost s plavkami z tohoto eshopu či jiného? Nebo neriskujete a plavky si musíte vždy zkusit v obchodě?!

Swimsuit
1     2     3     4     5    
6     7     8     9     10


7 komentářů:

  1. Tak 1, 2, 8 a 10 bych mít nemusela, ale zbytek se mi moc líbí!! :))

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj,
    vybrala sis moc pěkné plavky, nejvíce se mi líbí čísla 3, 4, 7, 5, 9. Já si plavky taky kupuji na netu, většinou na stránkách Bonprixu, kde mají velké velikosti. Vždy jsem měla jednodílné plavky, ale letos jsem si koupila dvoje tankiny (ale až po dovolené, takže jsem je ještě nikde neměla).
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bonprix bych mohla zkusit! Zatím jsem tam kupovala jen kojící podprsenky a ty jsou super :D

      Vymazat
  3. 9 má krásnou barvu a věřím, že by na postavě vypadaly super. Já jsem upřímně nikdy moc nevěděla, kde plavky objednat, ale teď jsem viděla fakt krásné v Zaře!

    blog Style of Ejmi | Instagram

    OdpovědětVymazat
  4. Mně se líbí ty černé s provázky a ty modré. Ale dávám přednost spíše dvojdílným :)

    somethingbykate

    OdpovědětVymazat