čtvrtek 6. října 2022

TV Show Journal #8

Inventing Anna/ Neskutečná Anna 

2022, USA
Drama

Seriál o jedné z nejznámějších podvodnic novodobé historie Anna Sorokin –žena, která oklamala newyorskou smetánku. Předstírala, že je bohatá dědička a vymámila z nich mnoho peněz. Seriál nevypráví jen její příběh, ale i novinářky, která o ní psala. Jedná se o minisérii, docela jsem se těšila zajímal mě život Anny před vězením. Nicméně nevím proč, ale nějak extra mě nenadchl.
Hodnocení: 3/5

Grand Army

2020, USA
Drama

Tento seriál určitě nění typický teenagerovský, bavil mě hodně a bylo mi celkem líto, že ho zrušili. I tak doporučuji zhlédnout, pokud se vám líbila třeba Euphorie. Kouknětě na trailer.
Hodnocení: 4/5

De Volta aos 15/ Zase 15

2022, Brazílie
Komedie/Drama

Námět – hlavní hrdinka, třicátnice, se může vrátit v čase do doby, kdy jí bylo patnáct let. Hlavní hrdinka se tedy vrací postupně do minulosti a tím ovlivňuje budoucnost. Je to určitě seriál pro nenáročného diváka, resp. divačku nebo jako oddechovka.
Hodnocení: 4/5

Tiny Pretty Things/ Krasotinky

2020, USA
Drama

Seriál z baletního prostředí, těšila jsem se na něj, bohužěl jsem se dočkala zklamání. Bylo to roztahané, nudné, dlouhé, nic to vě mě nezanechalo. Balet byl, ale hezký, to se zase musí nechat. :)
Hodnocení: 2/5

Žádné komentáře:

Okomentovat