středa 22. listopadu 2023

Reading Journal #13

Kosti v srdci/ Heart Bones

Autor: Colleeen Hoover
2022, Yoli

Další skvělá knížka od mé oblíbené spisovatelky. Její knížky člověk prostě nedokáže odložit, tedy pokud jste milovníky romantických příběhů, ale není to vždy jen o romantice a v tom jsou její knížky pro mě jiné. A o čem je tento titul? Beyah se těší na lepší zítřky, ale nečekaná smrt ji přiměje strávit léto na poloostrově v Texasu s otcem, kterého téměř nezná. Plán na klidné léto jí překazí soused Samson. Přestože na první pohled nemají nic společného, oba je přitahují smutné věci, a jejich cesty se nečekaně zkříží.
Hodnocení: 5/5 
Kniha

Přiveď mě zpátky/ Bring Me Back
Autor: B. A. Paris
2019, Motto

Oblíbená autorka, přesto se mi knížka Za zavřenými dvěrmi líbila o trochu více. Jedná se o psychologický thriller, který vypráví příběh Finna, jeho snoubenky Layly a vlastně i její sestry Ellen. Jednoho dne na dovolené se Layla ztratí beze stopy. Po pár letech se Finn dává dohromady s její sesrou Ellen. Minulost se však vrací a Finn, začnou se objevovat ztracené věci, přicházet dopisy. Co se děje, že by se Layla vrátila a celou dobu se jen někde schovávala?
Hodnocení: 4/5 
Kniha

Volba/ The Choice
Autor: Nicholas Sparks
2016, Ikar

Kniha o věhlasně známého autora romantických příběhů, byla i zfilmovaná. Nejdříve jsem četla knihu a až potom viděla film. Kniha i film se mi líbily. V příběhu vystupují dvě hlavní postavy Gabby a Travis, sousedé, zdravotní sestra a veterinář, zadaná a nezadaný, každý má jiný pohled na život a přesto si k sobě najdou cestu. 
Hodnocení: 4/5 
Kniha

Nejjasnější hvězdy/ The Brightes Stars
Autor: Anna Todd
2022, Yoli

Na sérii After to za mě tedy nemá, ale jedná se o hezké čtení.  Děj byl pro mě pomalejší, spisovatelka nás seznámila s hlavními postavami, mělo by se jednat o třídílnou sérii, ale za mě končím u této knížky. Jedná se o příběh z vojenského prostředí, o dívce, co vyrostla na vojenské základně a chlapci, co se vrátil právě z Afghánistánu a o tom, jak se jejich životy protli.
Hodnocení: 2,5/5 
Kniha



Žádné komentáře:

Okomentovat