pátek 11. prosince 2020

Christmas Playlist 2020

Vánoce se blíží...abych si navodila vánoční atmosféru, vytvořila jsem si na Spotify
svůj Christmas Playlist. Je to taková směsice vánočních písniček – novější, klasické, české.

Poslechněte a uvidíte.
Jaké jsou vaše oblíbené vánoční písničky? Máte je rády či je nemůžete vystát?

8 komentářů:

  1. Skvělý výběr, já jsem si našla nějaké vintage playlisty na Spotify. Ten tohle prostě umí :D A Michael Bublé s jeho nezaměnitelným hlasem už je pro mě prostě symbol Vánoc :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Michael je můj oblíbený zpěvák, takže jeho verze vánočních songů jsou pro mě top :)

      Vymazat
  2. Já mám moc ráda vánoční písničky, ale vlastně ani nevím, které jsou mé nejoblíbenější, většinou si zapnu nějaký playlist na youtube a poslouchám :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to taky tak často dělám, jen to zapínám na Spotify :)

      Vymazat
  3. Ahoj,
    hned jsem si to pustila a už si tu broukám koledy při práci. Moc pěkný výběr! Měj se krásně:-)
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Miluji jakékoliv vánoční písničky, poslouchám anglické, české i německé. Ale anglický nejvíc, protože si s nimi ráda zpívám a české mi zpívat moc nejdou a u německých znám jen pár slov :D

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš německé já moc ani neznám, tedy spíš vůbec :D Když nepočítám ty písničky, které existují v mnoha jazykových mutacích.

      Vymazat