neděle 31. července 2016

Favorites: July

INTERPRETER... Little Mix
Poslední dobou jsem se "hrozně zamilovala" do Little Mix, hlavně do písní z nejnovějšího alba Get Weird. Holčičí kapely jsem nikdy moc nemusela, ale Little Mix a Fifth Harmony jsou jedničky. Obě skupiny vzešly z pěvecké soutěže X Factor a zajímavé je i to, že ani jedna ze skupin do soutěže nešla jako kapela. Byly dány dohromady až v průběhu soutěže ze solových zpěvaček, které dle poroty a produkce pořadu neměly na to v soutěži pokračovat individuálně, ale zároveň byla škoda se jich "zbavit". Je vidět, že se vyplatilo.



TV SHOW... MTV The Suspect
Zbrusu nová show MTV The Suspect se pokouší odhalovat tajemství, kteří lidé skrývají před svými přáteli či rodinou. Celá show má velmi podobnou (ne-li stejnou) strukturu jako jiná show MTV The Catfish. Není shoda náhod, že pořadem provází Nev Schulman z The Catfish. Jen vyměnil parťáka za iO, fotografa a gender aktivitu.

O co tedy v show jde?! Tzv. "Truth Seeker" se obrátí na Nev a iO s podezřením, že jeho blízký něco tají, ti se snaží odhalit o co by se mohlo jednat. Nakonec dojde ke konfrontaci mezi Truth Seeker a onou blízkou osobou údajně skrývající tajemství, za pomoci Nev a iO v roli mediátorů.

Jestli jste měli rádi The Catfish nebo máte rádi reality show a odhalování tajemství, můžu pořad jedině doporučit.


LIPSTICK... Rimmel Lasting Finish, 120 Cutting Edge
Tak tahle rtěnka mě naprosto uchvátila!! Krásný odstín, nevysušuje a co mě nejvíc překvapilo, že opravdu vydrží celkem dlouho a za tu cenu (veshopu za 83 Kč)?! No nekup to! Rozhodně si ji pořídím znovu.
Cutting Edge
zdroj

RED CARPET... Alessandra Ambrosio
Hledala jsem hledala, ale bohužel bez úspěchu a nenašla od koho má Alessandra šaty. Každopádně v těchto krásných šatech vyrazila na Global Gift Gala v červenci do Marbella.
Jediné, co bych na tomto looku vyměnila je asi ten náhrdelník, možná účes.

7 komentářů:

  1. Little Mix mám veľmi rada :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ta rtěnka má teda úžasný letní odstín. Nechápu, že jsem si jí nikde nevšimla. Jinak rtěnky od Rimmel mám celkově ráda, mají většinou pěknou krémovou texturu.
    Gabrieless

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ta rtěnka má teda úžasný letní odstín. Nechápu, že jsem si jí nikde nevšimla. Jinak rtěnky od Rimmel mám celkově ráda, mají většinou pěknou krémovou texturu.
    Gabrieless

    OdpovědětVymazat