pátek 8. července 2016

Summer TAG



Ahoj všichni,
plno z vás si již užívá prázdniny plnými doušky, někteří z vás sice pracují, ale nějakou tu dovolenou si snad také dopřejete. A když je to léto mám pro vás letní TAG.

Oblíbený bronzer na léto?
Můj oblíbený bronzer je Rimmel Natural Bronzer, mám ho ve dvou odstínech (026 Sun Kissed a 027 Sun Dance).

Rimmel

Oblíbené letní pití?
Pokud jsou pařáky, rozhodně něco osvěžujícího a asi je jedno co.:) Když se však zamyslím výherce letního drinku se stává Aperol Spritz.

Oblíbený produkt na rty?
To úplně neřeším. Dle denní nálady se rozhodnu pro odstín rtěnky. Samozřejmě v kabelce nesmí chybět balzám na rty, napříklady Baby lips od Maybelline.

Bazén nebo pláž?
Za mě rozhodně pláž, bazény obecně moc nemusím.

Léto = crazy vlasy. Jaký je tvůj "must have"produkt na úpravu vlasů?
Žádný nemám. Jistěže pokud jsem u moře a mám vlasy plné soli, must have produkt je šampon.

Opalování na slunci nebo "fake" opalování?
Sluníčko, v solárku jsem nikdy nebyla a samoopalovací spreje nebo krémy jsem také nikdy nevyzkoušela.

Oblíbený letní lak na nehty?
Určitě nějaké pastelové barvičky.
pastels essie

Nějaká letní tradice?
Přemýšlím a asi žádná, když jsem byla malá dalo by se možná za tradici považovat, že jsem každé prázdniny jezdila na tábor, někam s prarodiči a zvláť s mamkou. 

Oblíbená letní vůně?
V létě jsem vždy ráda používala vůně od Escada, například jsem měla Ibiza Hippie. Momentálně žádnou special vůni na léto nemám.
Escada


Oblíbené grilované jídlo?
Zelenina, kuřecí, hovězí... Grilování mám moc ráda, takže mi je v celku jedno,co se ugriluje..:)

Jaký je tvůj oblíbený voděodolný produkt?
Žádný nemám, voděodolná řasenka se hodí vždycky.

Nějaké plány na dovolenou? 
Už jsem byla na prodloužený víkend v Holandsku, nyní jsem se vrátila z Bavorska, za dva týdny do Jizerek, toť pro toto léto vše:)



7 komentářů:

  1. Pastelové barvičky na nehtách jsou v létě nejlepší :) Baby lipsy jsem dříve měla taky moc ráda, ale teď už je moc nepoužívám :)

    Beauty News | Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. pekný tag :) ten bronzer je aj môj obľúbený :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  3. Skvelý tag :)
    Pozývam ťa na moju giveaway ! viac na mojom blogu :) : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  4. I also like pastel nail polishes for summer time)
    kisses)

    OdpovědětVymazat
  5. Those nail polishes look amazing!

    http://flashforwards.blogspot.de/2016/07/all-right-reasons.html
    http://goo.gl/N3V0Z7

    OdpovědětVymazat
  6. Tohle mi úplně připomnělo chuť žlutého Baby Lipsu:D Chutná jako krém na opalování! Grilovat jsem taky dlouho nebyla.

    OdpovědětVymazat