pondělí 25. července 2016

Outfits Inspired by Movie: The Breakfast Club

The Breakfast Club

Film Snídaňový klub mám opravdu ráda, kdo máte rád filmy ze středoškolského prostředí, určitě doporučuji i když tento je z 80. let.

Vybrala jsem si tenhle film jako inspiraci k outfitům,proto, že se ve filmu objevuje Pět středoškolských stereotypů. Pět středoškoláků každý spadající do jiné "společenské skupinky" ve škole a myslím, že i na outfitech, to je dobře poznat.

Doufám, že se Vám koláže budou líbit.


John Bender
Claire Standish
Alisson Reynolds
Andrew Clark
Brian Ralph Johnson




8 komentářů:

  1. Tak tenhle film jsem ještě neviděla, ten si musím stáhnout! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Film jsem neviděla, ale tvé vytvořené koláže outfitů se mi moc líbí! :) Díky za tip na film :)

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Tie outfity sú proste úžasné :)

    OdpovědětVymazat
  4. These are such cute outfit inspo! I really like the Claire one!

    www.rdsobsessions.com

    OdpovědětVymazat
  5. Your looks are spot on - I'd be a claire.
    http://iamchiconthecheap.com

    OdpovědětVymazat
  6. Nevidela som ten film, ale už len podľa tej fotky každej postavy je to fakt výsižné :D . a hlavne dobrý nápad :) :) mám pocit že ten film si čoskoro pozriem

    OdpovědětVymazat