čtvrtek 14. července 2016

Throwback Thursday: My 5 post from previous year


Co znamená Thursday asi nemusím vysvětlovat, jsou toho plné sociální sítě (především asi Instagram a Twitter). Dnes jsem se rozhodla "zavzpomínat" na mých 5 postů z minulého roku.

Fashion TAG

Tak tohle byl můj úplně první post na blogu (31.1.2015) a zároveň můj první TAG. Řekla bych, že moje odpovědi by byly podobné i dnes. Až teda na otázku, co bych si přála pořídit, bych již neodpověděla, že tenisky New Balance. Protože ty jsem si za ten rok a půl pořídila již dvoje..:)


My Handbag Collection

V tomto příspěvku jsem se s Vámi podělila o mou sbírku tašek/kabelek. Za ten rok se tedy nijak extrémně nerozrostla, tipuji to na cca 3 kabelky, více asi ne.
Spring Wishlist

Tak schválně?! Pořídila jsem si všechno, co jsem měla minulý rok v jarním Wishlistu? :) Téměř. Nezvládla jsem pořídit slamák, obal na karty a Yankee Candle (tu jsem ovšem pořídila mamince) a dvoudílné plavky (to jsem zas pořídila jen vrchní díl).

My Picks/Tips #1

Moje první tipy oblečení, doplňků a bot, které by stály za uvážení, jestli si nepořídit do šatníků/botníku apod. Nyní už se mi všechny kousky asi tak nelíbí, jak před rokem. Každopádně do proužkatých a květinových kalhot bych pořád šla, to samé platí pro první dvoje šaty.

New In: May - Cosmetics
Koukám, že v květnu jsem to tedy "rozjela" s nákupem dekorativky. Musím však říct, že koupené produkty, mě vesměs uspokojily, když přivřu oči (např, nad Miss Sporty a jejich makeupem a BB krémem).

3 komentáře: