pondělí 15. března 2021

Makeup Brands: I - I Heart Revolution

 

I – I Heart Revolution

Značka spadá pod matku Makeup Revolution London. Produkty se vyznačují hravostí, zábavou a krásnými roztomilými obaly.

A co od značky vlastním? Zamilovala jsem se do jejich čokoládových paletek očních stínů, doma mám již sedm různých a sbírku mám v plánu rozšiřovat. Dole najdete všechny produkty, které bych si moc ráda pořídila.

Chocolate Eyeshadow Palette
Jak píšu nahoře, určitě chci rozšiřovat mou sbírku čokoládových paletek. Jsem s nimi spokojená, baví mě jejich různorodost v barevném složení, v paletce vždy najdete matné i třpytivé stíny. Koukala jsem jaké mi ještě chybí, je jich dost, ale nejvíce mne asi lákají tyto: Marble Rose Gold, Galactic, Strawberry Cheesecake.
I heart revolution


Glowing Heart Highlighter
O srdíčkovém rozjasňovači jsem četla několik recenzí a vždy byly pozitivní. Sama nejsem žádný expert na rozjasňovače, zatím jsem jich měla doma pár a značky jsem nijak nestřídala. Navíc tento srdíčkový mě dostává i tím obalem.😋 Co se týče odstínu asi bych šla do Godess of Love.
I heart revolution


Fixing Spray
Fixační sprej na makeup jsem začala docela používat, nyní testuji jeden od Dermacol. Fixátory od I Heart Revolution mě zaujaly tím, že mají různé vůně: Cucumber, Vanilla Bean & Coconut, Guava & Rose, Green Tea, Peaches & Cream, Cookies & Cream a Tutti Frutti.
I heart revolution



Vinyl Cherry Liquid Lipstick
Tekutá rtěnka by měla dle názvu vonět po třešních. Rtěnka slibuje, jak vysokou pigmentaci, tak dlouhou výdrž. K dispozici je v osmi různých odstínech, já bych sáhla po Cherry Bakewell nebo Sour Cherry.
I heart revolution



10 komentářů:

  1. Ty čokoládové paletky vypadají krásně.. ❤ v drogerce jsem na ně taky koukala.. Musím je brzy vyzkoušet.. :)

    OdpovědětVymazat
  2. The eyeshadow palettes are beautiful! Gorgeous shades!
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpovědětVymazat
  3. Mám ráda tuto kosmetiku, vlastním od nich paletku stínů od kamarádky. :) ale v poslední době kosmetice zase tolik neholduji, snažím se vypoužít starou dekorativku a jak nikam nechodím, jen tady do okolí, tak je to těžké :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já jsem zase téměř pořád doma, max jdu na nakoupit! Takže když jdu třeba na procházku apod. tak se maluji už jen, abych se aspoň někdy namalovala :D

      Vymazat
  4. That low cost brand has many interesting products. Thanks for sharing.
    I hope you'll visit my blog soon. Have a good week!

    OdpovědětVymazat
  5. Mám pocit, že jsem tuto značku zaregistrovala, ale nic jsem od ní ještě neměla :) Paletky, ale i fixační spreje vypadají fajn :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. Ahojky,
    moc pěkný článek. Já mám od této značky ty čokoládové paletky a mám je celkem ráda. taky bych měla mít ve své sbírce srdíčkovou tvářenku, úplně jsi mi ji připomněla, mohla bych ji zase vytáhnout:-)Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat