středa 31. března 2021

Outfits Inspired by TV Show: Pretty Little Liars

Pretty Little Liars

Seriál Prolhané krásky jsem měla opravdu ráda. Téměř jsem ho hltala, alespoň ty první série.
Co se týče módy v seriálu, vždycky se mi moc líbilo, že každá z hlavních představitelek měla svůj osobitý styl oblékání a tvůrci se toho stylu drželi od začátku až do konce seriály. Samozřejmě, jak rostly představitelky, vyvíjel se i jejich styl.

Stylem hlavních postav jsem se nechala inspirovat a tyhle outfity z toho vzešly. 

Pretty Little Liars

Pretty Little Liars

Pretty Little Liars

Pretty Little Liars








9 komentářů:

  1. Skvelý príspevok. Toto mi úplne pripomenulo staré dobé časy. Skvelo spravené outfity. Úplne si ich vystihla

    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼 / INSTAGRAM

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj,
    to se ti tedy povedlo, ty outfity jsou přesné! Ten seriál jsem dřív milovala a fakt mě hodně bavil:-) Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz
    PS: zvu tě ke mně na blog, zrovna tam probíhá knižní giveaway:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Páni! Šikovná, vystihla jsi to fakt dokonale! Ten seriál jsem milovala, už jsem jej viděla podruhé :-D A líbí se mi nejvíce hned ten první a od Spencer! :-) Boží! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš,mohla bych se na něj kouknout po druhé....to není špatný nápad :D

      Vymazat
  4. Pěkná inspirace, za mě ten třetí a čtvrtý outfit. Jinak Lhářky jsou super seriál a to jejich oblečení jsem milovala.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně já taky! Nicméně nyní už ty outfity z těch prvních sérií mnohdy působí už dost pasé :D

      Vymazat