pátek 26. března 2021

Movie Journal #10

To, že nejsem žádná filmový maniak, jsem už zde psala. Svědčí o tom i to, že během ledna a února jsem dohromady viděla 9 filmů a to ne všechny do konce (usnula jsem 😴). Zde uvádím jen ty, které jsem zkoukla od začátku do konce.

I dva jsou rodina/ Demain tout commence
2016, Francie/VB
Režie: Hugo Gélin

Krásný emotivní film, v hlavní roli Omar Sy, kterého mám velmi ráda. Většina z vás film asi viděla, já se k němu dostala až po 5 letech od premiéry. Byla to opravdu moc hezká podívaná o otcovské lásce, o životě.
Hodnocení: 4,5/5

Červená tečka/ Red Dot
2021, Švédsko
Režie: Alain Darborg

Film měl dobře nakročeno, co se námětu týče. Nakonec z toho vznikl průměrný survival s pár nesmyslnými scénami (myšleno nelogickým jednáním hlavních hrdinů). Rozuzlení to celé zase trochu vylepšilo i když jsem si trochu říkala, zda to nebylo zase až moc 😀.
Hodnocení: 3/5

Důvěrný nepřítel
2018, Slovensko/Česko
Režie: Karel Janák

"Andrej pracuje jako programátor u nadnárodní firmy, která se zabývá vývojem tzv. inteligentního domu, který má znamenat revoluci v bydlení. Dům je ovládaný pouhým hlasem a má obyvatelům zajišťovat maximální luxus i stoprocentní bezpečnost. Andrej je pověřen finalizací projektu. Spolu se svojí čerstvou manželkou se nastěhují do funkčního prototypu, luxusního domu ze skla a kamene uprostřed nádherné přírody. To, co se na začátku jevilo jako pohádka, se však pomalu, ale jistě mění v noční můru." (Česká televize).
Film měl zajímavý nápad a docela se mi i nejdříve líbilo zpracování, ke konci mi to přišlo už trochu moc přitažené za vlasy, možná už moc zamotané.
Hodnocení: 3/5

Všichni moji přátelé jsou mrtví/ Wszyscy moi przyjaciele nie zyja
2020, Polsko
Režie: Jan Belcl

Asi nejsem ten správný divák pro tento typ filmů, ale umím si představit, že plno lidí se u něho pobavilo. Odpovídá tomu hodnocení na ČSFD – lehce přes 60 %. A o co se ve filmu vlastně jedná? Teenagerové oslavují konec roku, dojde k nehodě a tím začíná v podstatě série nehod, náhod atd.😁
Hodnocení: 2/5

6 komentářů:

  1. Viděla jsem jen I dva jsou rodina a z tohoto filmu jsem byla nadšená :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Na víc filmů jsem minimálně viděla trailer nebo nějakou recenzi, ale sama jsem žádný z nich neviděla. Ale v březnu mi trošku hráblo a během jednoho víkendu jsem si pustila asi 10 filmů od Marvel Cinematic Universe :-D (Věřila bys, že jsem žádný nikdy předtím neviděla?)
    Vlasta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věřila, protože jsem na tom tak nějak podobně, možná jeden by se našel, že jsem nějaký viděla třeba v letadle :D

      Vymazat
  3. Bohužel ani jeden film neznám, ale děkuji za tipy.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat