úterý 9. března 2021

My Picks/Tips #29: Home Edition

Home decor

Zase zavření doma, tak by to chtělo koupit něco na doma, ne?😁

Tepláková souprava: já sama nemám doma žádný kompletek tepláky a k tomu mikinu. Musím říct, že bych nějakou brala, jak to všude teď vidím a třeba bych se osmělila v ní jít i ven. Konkrétně tato teplákovka mě zaujala svou barvu, ale především, že místo mikiny má mikinové tričko. Také se mi líbí délka tepláků.

Oversized triko: také máte na doma nosit hodně volná trika? Ať už po doma nebo na spaní? Já to miluji, ale dochází mi a spíš teď nosím trika, co jsem dříve nosila ven a teď už jsem je vyřadila. Tím chci říct, že nejsou tak obří, jak bych si představovala. Zaujalo mě toto barevné, asi i na ven bych ho v pohodě mohla nosit.

Pyžamo: mám několik pyžam ze Sinsay a musím říct, že jsem s nimi spokojena. Jsou roztomilá, pohodlná a za super cenu. Teď mě zaujalo světle šedé pyžámko s mumínkem💙.

Bomba do koupele: pokud máte doma vanu, napusťte si ji, hoďte do ní bombu od Lush – vyzkoušejte limitovanou edici pro Velikonoce – Eggy Weg (mátovo-citrusová). A udělejte si pohodičku, třeba s knížkou.

Velikonoční kraslice: Velikonoce klepou na dveře a vy nejste úplně šikovní na malování kraslic, ale přesto byste je doma chtěli jako dekoraci? Stačí se podívat třeba na Fler, na výběr jich je tam docela dost. Mně se nejvíc líbí malované voskem.

Květináč: jaro nenápadně přichází, bude to chtít novou rostlinku na balkon nebo do bytu. K tomu je samozřejmě nutné koupit i květináč.



10 komentářů:

  1. Bomby do kúpeľa od Lush sú vždy krásne, no a táto veľkonočná limitka sa tiež vydarila - ako vždy :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nyní mám útrum, protože nemáme vanu.. Takže si to užiju, jedině, když jsem na návštěvě u maminky :D

      Vymazat
  2. Po nějaké teplákové soupravě se taky koukám, ale stále nemůžu vybrat.. Tahle je pěkná, jen chci klasickou mikinu.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky koukám, ale nějak mi přijdou většinou drahé :/ na to, že to budu nosit asi jen doma.

      Vymazat
  3. Ahojky,
    moc pěkné věci jsi vybrala, musím se taky podívat po nějaké velikonoční výzdobě. Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už včera svou vytáhla, ale jsou to asi tři věci :D takže by toho chtělo více :D

      Vymazat
  4. Skvělý článek, já si dělám relax s pěnami a solí, ale je fakt, že bombu bych si mohla taky koupit. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásný relax, já si takový nemůžu doma bohužel dovolit :( (nemáme vanu)

      Vymazat
  5. teplákovú súpravu už zháňam tak dlho. Inak veľmi pekný článok so super produktami :)

    xxAlexandra z MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky, ale nějak se mi za ní nechce dát úplně hodně peněz.
      Moc díky :)

      Vymazat