neděle 20. března 2016

Colors for Spring 2016 - Part 1

Jaké barvy jsou trendy toto jaro?

Rose Quartz
Jemná romantická růžová, bezpochyby dobrá volba pro jarní dny ať už v podobě třeba šatiček a nebo jen laku či rtěnky.

Peach Echo
Různé podoby/odstíny oranžové jsou v kurzu už několik sezón, na podzim to byla Cadmiun Orange, nyní je to broskvová. A já se musím opět opakovat, i když nemám ráda oranžovou barvu, tento odstín se mi celkem líbí.

Fiesta
Smíchá se červená se žlutou a vznikne Fiesta, barva je označována za vzrušující, free-spirited, ohnivou. Nevím, co si o ní myslet, ale spíš říkám ne než ano.

Iced Coffee
Tato barva opravdu vypadá jako ledová káva. Neutrální zemitá barva, která se dá skvěle kombinovat s ostatními barvy sezóny.

Green Flash
Řekla bych nevšední barva, hodně výrazná. Po pravdě si,ale neumím představit, že bych si v této barvě něco pořídila, troufla bych si leda na lak na nehty.

Jaká barva se vám nejvíce zamlouvá? Já asi volím Peach Echo, možná Iced Coffee.
Barvy na jaro 2016

16 komentářů:

  1. Upřímně, růžového snad nic nemám, měla bych to napravit.. :) Já si "jedu" převážně jen bílou, šedou a černou :D

    Everythin Kate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V těchto třech barvách, které píšeš taky "jedu" nejčastěji..:)

      Vymazat
  2. I'm in love with the iced coffee colors as well as the rose quartz. Give me some neutrals and I'm a happy blogger, haha!

    JennifHsieh

    OdpovědětVymazat
  3. Lovely choices! Pink is my favorite :)
    xox

    http://flashforwards.blogspot.de/2016/03/rose-quartz-maxi-ii.html

    OdpovědětVymazat
  4. adorable post again ! :)
    Kisses,
    Tijana

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpovědětVymazat
  5. Jezus, tak barvy jsou dokonalé všechny. Jedna hezčí než druhá:) Ale mým novým oblíbencem se určitě stane Fiesta:) Ta je mi asi nejblíž.


    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
  6. ta zelená se mi strašně nelíbí, celkově mám k takovým odstínům averzi, ale zase Iced coffe je nádherná:) zajímavý a originální článek:)
    http://praguestyle1.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. zrovna včera jsem koukala na kousky v této zelené v mohito a moc se mi líbí, ale asi bych se v té barvě úplně necítila..

    OdpovědětVymazat
  8. Such pretty colors for spring!

    http://elementsofellis.com/

    OdpovědětVymazat
  9. Great selection! Love Iced Coffee and Rose Quartz!
    Christina ♥ https://caliope-couture.com

    OdpovědětVymazat
  10. ta zelená je na mě teda až moc, nejvíc asi rose a peach :)
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. Ta růžová je krásná :) Mám lak na nehty ve stejném odstínu a nosím ho poslední dobou skoro pořád :)

    OdpovědětVymazat