pondělí 7. března 2016

Movie Journal #2

V únoru jsem viděla podstatně méně filmů než v lednu, přesto mám opět 5 top filmů za tento měsíc, které jsem viděla.

Co vy? Nějaký tip na film?
Laggies
2014, USA
Režie: Benjamin Kasulke
Z Top 5 by se určitě umístil až na pomyslené poslední příčce, ale stejně pěkný film o ženě na prahu třicítky, která hledá smysl života. Kamarádky ze střední školy se vdávají, zakládají rodiny, ona sama má stále stejného přítele ze střední školy a tak nějak neví. Potřebuje čas na rozmyšlenou a tak se na týden nastěhuje k její nové šestnáctileté kamarádce, která bydlí sama s otcem.



Remember me/Nezapomeň na mě
2010, USA
Režie: Allen Coulter
Hlavní roli v dramatu si zahrál Robert Pattinson, rebelující, ale čestný mladík, který se zamiluje do dcery (Emilie de Ravin) policisty, který ho zatkl. Oba mladí lidé si prošli těžkými životními událostmi a snaží se s nimi vyrovnat svým vlastním způsobem. Film je tak trochu jiný než klasické romanťárny a konec, který na vás čeká, opravdu nebudete očekávat.



The Best Exotic Marigold Hotel/Báječný hotel Marigold
2011, USA/VB/SAE
Režie: John Madden
Velmi příjemný film z krásného prostředí Indie, obsazen prvotřídními herci. Báječný hotel Marigold má být luxusním místem pro strávení důchodu. S tímto očekáváním se do hotelu vydá sedmero penzistů, hotel však zdaleka nevypadá, jak bylo prezentováno. Každý z důchodců přijíždí do Indie z jiného důvodu, který se postupně dozvídáme v průběhu filmu. Film má i druhé volné pokračování (rok 2015), které jsem také shlédla. Zde se potkáváme se starými postavami, ale i nově příchozími. Druhý díl hotelu Marigold,ale už není tak okouzlující, jak díl první,


The Boy in the Stripped Pajamas/Chlapec v pruhovaném pyžamu
2008, VB/USA
Režie: Mark Herman
Film o přátelství dvou malých chlapců z rozdílných "světů", hlavní tématika filmu - nacismus a koncentrační tábory. Bruno je synem nacistického důstojníka a když je jeho otec povýšen, je nucen se s rodiči a sestrou přestěhovat na venkov, což se mu vůbec nezamlouvá. Jednou, když se Bruno vydá na průzkum okolí domu, objeví zvláštní "farmu", za plotem oné "farmy" potká chlapce jménem Shmuel, který je oblečen v pruhovaném pyžamu, stejně jako ostatní personál v jejich domě, kde Bruno bydlí s rodinou. S chlapecem se stávají kamarádi. Bruno vůbec nemá tušení, co všechno se kolem něj děje. Příběh postupně nabírá na intenzitě a končí velmi silně.


The Lucky One/Talisman
2012, USA
Režie: Scott Hicks
Romantické filmy mám ráda a ještě více filmy zilmované podle knih Nicholase Sparkse. Navíc v tomhle filmu hraje sexy Zac Efron, hlavní ženskou roli ztvárnila Taylor Schilling, kterou jsem předtím viděla jen v Nemocnici Mercy. Talisman je asi průměrné romantické drama, ale já prostě tyto filmy můžu, ještě navíc, když tam hrají příjemní a talentovaní herci.

6 komentářů:

  1. I don't think I've ever seen these movies but I have to check them out!

    Tina
    www.justatinabit.com

    OdpovědětVymazat
  2. Videla som kúsom s The lucky one, ale vtedy som na to nemala čas, musím sa k nemu ešte vrátiť :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Zrovna sháním inspiraci pro nový film, jsem ráda že jsem k tobě zavítala. Nejraději mám filmy s cestovatelskou tématikou, tak zkusím ten hotel Marigold.

    Marketatrpisovska.blogspot.cz//LIFESTYLE BOOK

    OdpovědětVymazat
  4. I actually haven't seen any of these movies yet but a few of them have been on my list for forever! I need to get around to them.

    JennifHsieh

    OdpovědětVymazat
  5. Ja som si už pozrela toľko filmov, že keď sa ma niekto opýta na tip, tak v tom momente zabudnem. :-) Film Baječný hotel Marigold som už videla, vlastne som na ňom bola v kine, bol veľmi príjemný. A teraz mi jeden film napadol, videla si už Lásku na kari? Pre mňa fantastický film, krásne natočené a usmievala som sa pri ňom ako slniečko. :-D
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovědětVymazat
  6. Nice movies selection, need to check them at IMBD asap)

    OdpovědětVymazat