čtvrtek 3. března 2016

Favorites: February

SONG... Hymn For The Weekend, Coldplay ft. Beyonce
Nejdříve jsem si myslela, že oblíbená únorová písnička bude PILLOWTALK, ovšem pak jsem slyšela písničku od Coldplay a Beyonce a volba byla jasná, promiň Zayne..:)
Ten klip je také naprostá bomba!!


TV SHOW... Hart of Dixie
Seriál běžel série od roku 2011 do minulého roku, je to určitě super seriál na oddech, i když někdy vztahové zápletky mezi hlavními postavami byly až moc. Každopádně jako kulisu nebo na relax můžu doporučit. Hlavní roli zde hraje Rachel Bilson, kterou mám moc ráda. Také mužské role nejsou k zahození,například barman Wade..;)


APPLICATION..Snapchat, username: minaubigeyes
Tuhle aplikaci jsem už kdysi měla, ale nějak mě nechytla a během měsíce, šla pryč z mého telefonu. Nyní jsem jí dala znovu a jsem nadšená. Sleduji mé oblíbené blogerky nebo i zpěváky apod. A sama přidávám příspěvky a tvořím svou Story. Otázka je,kdo mou story sleduje.:D Jelikož nikdo z mých kamarádů aplikaci nevlastní. Takže pokud aplikaci máte neváhejte si mě přidat (minaubigeyes)

LIPSTICK... Jordana, 189 Natural Touch
Tahle rtěnka by se dala označit za moji únorovou oblíbenkyni z toho důvodu, že jsem ji na pusu nanesla nejvíckrát z těch rtěnek které vlastním. Líbí se mi odstín, konzistence a pigmentace a výdrž také nejsou špatné.
Rtěnka

11 komentářů: