pondělí 28. března 2016

Colors for Spring 2016 - Part 2

Jaké barvy jsou trendy toto jaro? Pokračování

Serenity
Sám název napovídá, že se jedná o uklidňující barvu. Barva v modrém odstínu připomínající oblohu. Takhle barvička se mi zamlouvá a určitě bych si v ní něco pořídila, třeba nějakou blůzku či tričko.

Snorkel Blue
Další odstín modré, tentokrát v tmavém odstínu. Údajně inspirovaná námočnictvem, ale s energičtějším a veselejším nádechem. Mně osobně by se tato barva líbila například na večerních šatech.

Limpet Shell
Opět odstín do modra s nádechem zelené, Barva je svěží, moderní a velmi a zamlouvá se mi z výše zmíněných zatím nejvíce. Myslím, že na jaro/léto ideální. 

Lilac Gray
Poslední dobou je moje oblíbená barva šedá, ale tenhle odstín šedé s jemným nádechem fialové se mi zamlouvá, ve stejném odstínu vlastním lak na nehty a patří mezi mé oblíbené. Každá sezónu je potřeba nějaká neutrální barva a pro jaro 2016 je to právě šedá s podtónem lila.

Buttercup
Zářící žlutá barva jako sluneční paprsky, úplně asi nebude můj šálek kávy, ale je to jedna z mála výraznějších kontrastních barev pro toto období a určitě rozveselí každý look.

Jaká barva se vám nejvíce zamlouvá? U mě to bude Lilac Gray.
Barvy na jaro

8 komentářů:

  1. Ta mintová barva se mi strašně líbí, nádhera! :))

    http://s-hejvi.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se líbí všechny barvy akorát žlutá mi moc nesluší.

    OdpovědětVymazat
  3. Tieto pastelkové farby milujem! :) Je to jeden z dôvodov prečo sa aj vždy teším ja jar! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Krásne farby ♥ milujem pastelové svieže farby a takto na jar sa to veľmi hodí :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  5. I'm dying over that snorkel blue bathingsuit. So many great colors!

    Xoxo,

    Whitney & Blaire

    Peaches In A Pod

    OdpovědětVymazat
  6. Krásne farby :-) Ja si plánujem kúpiť na toto leto/jar niečo v žltej :)

    OdpovědětVymazat
  7. Sooo pretty! I need summer in my life :D
    xx

    http://flashforwards.blogspot.de/2016/03/white-vest-stripes.html

    OdpovědětVymazat