čtvrtek 31. března 2016

Primark Wishlist #3

Tento víkend chystám do Drážďan. Tentokrát už ne pracovně, ale jedu tam na trh látek, který se tam každoročně koná. Jedná se o akce Stoffmarkt Holland, které se konají nejen v Drážďanech, ale i jiných městech Německa.

Samozřejmě mi to asi nedá a zastavím se i v Primarku, proto vám přináším Wishlist toho,co chci a co potřebuji! Spíš jen toho,co chci..:)

Primark
Blouse: bílá blůzka se vždycky hodí, především bych ji využila v práci.

Off Shoulder Top: tento trend se mi prostě hrozně líbí, sice už nějaký top mám, ale další bych klidně brala.

JB T-shirt: ano Justina mám prostě ráda, jeho hudba se mi líbí, tak proč si nepořídit i tričko?! Min. na chatu bych ho využila.

Weekly Planner: líbí se mi tento doplněk do bytu, napsat si vždy,co je potřeba ten den udělat, ale asi by se mi to na tuto malou nástěnku nevešlo.

Joggers: toto mi prostě chybí, nemám žádné pohodlné kalhoty/tepláky na doma, na chatu, na cvičení, takže tuto věc snad jedinou opravdu potřebuji.

Pyjamas pants: druhá věc, kterou opravdu potřebuji pyžamové kalhoty, u mě nedostatkové zboží.

Faux Fur Keyring: prostě musím mít..:)

Shoes: černé balerínky a mokasíny se mi opět budou hodit do práce a boots prostě miluji a moc ráda je nosím.

Backpack: roztomilý batůžek s Mickey by se mi určitě hodil na výlety, jen tedy už asi na něj nemám moc věk, ale co..

Necklaces: náhrdelník na mě uvidíte snad každý den, min. nějaký jednoduchý, také moc ráda vrstvím náhrdelníky.

Candles: super doplněk do bytu a ještě ho provoní.







6 komentářů: